.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری انتخابات الکترونیکی نیازمند توافق همه دستگاه‌های ذی‌ربط است
باید شرایطی به وجود بیاید که ما توان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را داشته باشیم و زمینه، زیر ساخت ها، آموزش ها و پشیبانی های لازم در این زمینه انجام بگیرد

به گزارش شمال نیوز:علی‌اصغر یوسف‌نژاد در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستای سال آینده، اظهار داشت: در مجموع باید شرایطی به وجود بیاید که ما توان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را داشته باشیم و زمینه، زیر ساخت ها، آموزش ها و پشیبانی های لازم در این زمینه انجام بگیرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تحقق شرایط لازم طبیعتا انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می شود، بیان کرد: اگر انتخابات به صورت یکپارچه برگزار نشود و تنها در بعضی از شهرها شاهد برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی باشیم، شاهد دوگانگی می‌شویم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنظر می رسد که با مرور زمان و قدرتمند شدن جنبه های نظارتی و اجرائی و افزایش زیر ساخت ها، برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی میسر شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: از آنجائی که برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی یک کار گروهی و جمعی، اجرائی، نظارتی، امنیتی، اداری و سازمانی است، همه دستگاه ها باید موافق باشند.

یوسف نژاد با بیان اینکه وزارت کشور باید موافق برگزاری انتخابات الکترونیکی باشد و مسائل امنیتی آن نیز رعایت شود، گفت: این گونه اگر انتخابات الکترونیکی شود منطقی تر و بهتر خواهد بود تا اینکه با شرایطی انتخابات الکترونیکی انجام شود که تنها کمیسیون شوراها و مجلس شورای اسلامی خواهند انتخابات را الکترونیکی برگزار کنند.

وی افزود: بنظرم این یک توافق عمومی است و اگر وفاق ملی برای اجرای آن وجود داشته باشد، بهتر و موثرتر این کار انجام می شود./


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.